Monday 30 March 2020


     
     
SYARAT DAN KELAYAKAN ;

1.
Pemohon hendaklah Warga Negeri Johor.

2.
Borang yang telah siap diisi hendaklah diserahkan di Kaunter Pejabat Perkhidmatan Veterinar di daerah mana projek anda dijalankan.

3.
Setiap kejayaan permohonan adalah bergantung kepada kuantiti kuota yang diberi oleh   Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Johor  kepada daerah dan baki kekosongan kuota setelah diisi oleh pemohon sedia ada.

4.
Permohon hendaklah memohon satu (1) bulan lebih awal sebelum tarikh kursus bagi memudahakan penyediaan tempat kursus dan mengelakkan kuata kursus tersebut penuh.

5.
Bagi permohonan yang berjaya akan dimaklumkan seminggu sebelum tarikh kursus berlangsung. Jika tiada panggilan dalam tempoh seminggu sebelum tarikh kursus dipohon berlangsung, anda boleh semak atau dapatkan maklumbalas daripada pejabat di mana borang permohonan tersebut diserahkan.

6.
Sebarang permohonan kursus ditutup pada akhir september pada setiap tahun

7.
Pemohon yang tidak mendapat jawapan sehingga bulan November pada setiap tahun digalak memohon semula kursus tersebut.

8.
Borang boleh didapati di Pejabat Veterinar Daerah Muar atau download/muat turun  


UNTUK MAKLUMAN ANDA, MEMANDANGKAN ISU COVID-19 BERKAITAN ARAHAN KERAJAAN TIDAK MEMBENARKAN SEBARANG PERHIMPUNAN ATAU BERKUMPUL BERAMAI-RAMAI ATAU BERSKALA BESAR, OLEH DEMIKIAN JADUAL / TAKWIN KURSUS TIDAK DAPAT DIKELUARKAN BAGI TAHUN 2020. SEBARANG PERMOHONAN TERKUMPUL AKAN DIMAJUKAN PADA TAHUN 2021.

Borang permohonan boleh didapati atau muat turun/download pada paparan muat turun borang.

Sebarang maklumbalas atau pertanyaan boleh hubungi ;

UNIT LATIHAN / USAHAWAN / ANEKA HAIWAN
Pejabat Perkhidmatan Veterinar Daerah Muar
Jalan Ismail
84000, Muar,
Johor

Atau Hubungi Ke Nombor
Tel      : 06-9521058
Faks   : 06-9530166
ATAU emel terus kepada kami di alamat ;

“Ke arah penternakan yang mampan dan berdaya maju matlamat kami”

Categories: , ,


Sebarang maklumat yang dipamerkan merupakan Hak Cipta Pejabat Perkhidmatan Veterinar Daerah Muar. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas sebrarang masalah yang timbul daripada tindakan oleh pihak kedua. Anda dinasihati untuk merujuk terus kepada kami untuk maklumat tambahan atau boleh terus hubungi kami ditalian 06-9521058 atau email kami di pvdmuar@johor.gov.my